Witamy na nowej stronie naszej szkoły. Obecnie trwają prace nad jej wyglądem.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Przedszkolaki z pasją

Projekt „Przedszkolaki pełne pasji”, NR RPPM.03.01.00-22-0060/20 współfinansowany jest  z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 3 „Edukacja” Działania 3.1 „Edukacja Przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Wnioskodawcą Projektu jest Gmina Lipnica ul. Józefa Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica. Partnerem projektu jest Best English Angielski Dla Dzieci Zofia Krawiec, ul. Chocimierza 7, 77-133 Tuchomie.

Celem projektu jest podniesienie jakości pracy w 3 placówkach przedszkolnych w gminie Lipnica (w Przedszkolu w Zespole Szkół w Lipnicy, w Przedszkolu w Zespole Szkół im. Jana III Sobieskiego w Brzeźnie Szlacheckim, w Przedszkolu w Zespole Szkół im. ks. Bernarda Gończa w Borowym Młynie).

Okres realizacji Projektu: 1.06.2021-30.09.2023 r.

Projekt jest realizowany na terenie województwa pomorskiego.

W projekcie będą prowadzone następujące zajęcia dodatkowe skierowane do dzieci z w przedszkolu w Borowym Młynie:

 -Zajęcia terapeutyczne z bajką w świat

-Zajęcia artystyczno-teatralne z elementami art-terapii

-Zajęcia z kodowania

-Zajęcia z robotyki

-Zajęcia z eksperymentów i zabaw badawczych

-Zajęcia z jęz. angielskiego z wykorzystaniem technik pamięci

Udział w projekcie jest bezpłatny.

Przedszkole zostało wyposażone w nowoczesne pomoce do w.w zajęć.

 

Data dodania: 2022-11-24 13:26:05
Data edycji: 2022-12-29 10:47:41
Ilość wyświetleń: 267

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej